From: Gouws,
Rita (SCAW SA)
Sent: 08 November 2010 12:51 PM
To:
'michaelv@nissan.co.za'
Subject: FW: Customer Complaint - J F GOUWS -
NISSAN MICRA SCW763GP
Wil net
graag laat weet dit is nou die 8 November en my Nissan Micra is nog steeds
stukkend!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Wat
Nou????
Rita
Gouws
011 601
8458
0828734034
From: Gouws,
Rita (SCAW SA)
Sent: 27 October 2010 01:20 PM
To:
'michaelv@nissan.co.za'
Subject: Customer Complaint - J F GOUWS -
NISSAN MICRA SCW763GP
Goeie
middag Michael,
Ek het
gister oggend ‘n oproep gehad van ‘n dame met die naam van Monica van Nissan,
saak aan haar verduidelik en sy het gese sys al nou maar eers weggaan en uitvind
wat aangaan.
Johan
Heynecke van Nissan Alberon het on gistermiddag geskakel en verwittag dat hulle
nog steed vir die IMMU part wag (Prys R2445) wag maar Monica probeer die saak
opjaag.
Die
ignition sy hy toe is nou nie meer nodig om te vervang nie hy he teen of ander
iets daar ingespuit en nou werk hy weer ok ??? Dit is vir my ‘n
bekommernis.
Tot op
hierdie stadium nog niks weer gehoor nie.
Gedink
ek laat jou maar net weet waar ons nou staan.
Baie
dankie
Rita
Gouws
From: Gouws,
Rita (SCAW SA)
Sent: 25 October 2010 04:05 PM
To:
'michaelv@nissan.co.za'
Subject: Customer Complaint - J F GOUWS -
NISSAN MICRA SCW763GP
Soos per telefoniese
bespreking.
Het ons die Nissan
Micra in September 2006 gekoop 1 jaar oud model. Jaar van eerste registrasie
2005.
Soos ek genoem het
ons aftree motor.
Op Donderdag 14
Oktober oppad huis toe die middag het die eerste problem ontstaan die motor wou
nie trek nie. Ek het afgetrek van die pad af afgeskakel en weer aangeskakel toe
kom die motor reg.
Vrydag 15 Oktober het
dit weer gebeur.
Saterdag 16 Oktober
het dit weer gebeur.
Maandag 18 Oktober
het ons toe ons Motor Nissan Micra SCW763GP na die Nissan dealer toe geneem in
Alberton. (Johan Heynecke) is die persoon met wie ons nog die heeltyd
deel.
Hulle het die motor
die heeldag daar gehad en aan die einde van die dag gese dat hulle die computer
en steutel ge-reset het. Betaling ten opsigte daarvan was
R1470.00
Dinsdag was ons
motortjie ok, maar Woensdag oggend oppad werk toe het ek gaan staan en die motor
wou nie aan die gang kom nie.
Die dealer het toe
uitgekom met ‘n technician en ‘n hand rekenaar, op die hand rekenaar het die
lesing gese dat daar fout is met die sleutel, ons het hulle verseker dat ons
nie
‘n ander sleutel
gebruik het nie want ons het nie ‘n ander sleutel nie.
Toe het hulle die
motor na die dealer getou in Alberton.
Donderdag middag het
hulle ons verwittig dat die “ignition” foutief is en dit gaan ons R5300 kos vir
‘n nuwe een.
Vrydag het ons niks
gehoor nie.
Maandag 25 Oktober om
en by 13h00 het my man weer geskakel en hulle het hom toe ingelig dat die immu
totaal en al opgepak het. Hulle het gese in gewone taal die motor se
rekenaar.
Maar hulle kan nie
vir ons se hoeveel dit gaan kos nie hulle moet wag dat die part met die faktuur
by hulle aankom. Dit klink ook of hulle nie seker is of hulle op die regte spoor
is nie.
Hulle gaan dus die
ignition en die immu vervang???
Hulle het blykbaar
tydens die ondersowek die heeltyd ‘n Nissan SA tegnikus ook daar
gehad.
Nou op hierdie
stadium is ons erg onstig want ons het geen idée hoeveel dit gaan kos nie. Ons
voel dat ons die Micra gekoop het - heelwat duurder as die ander motors in
sy klas, dus ‘n baie beter motor.
Maar nou ja dit het
toe nie so gewerk nie.
U dringende aandag
sal hoog op prys gestel word.
Baie
Dankie.
Rita
Gouws
0828734034
PS – hulle het ook nie eers eenkeer ‘n
courtesy motor aangebied of gevra hoe ons oor die weg kom
nie.